Tidningen Hjorthunden

Vår medlemstidning "Hjorthunden" har funnits med ända sedan 1974 och har haft många olika utseenden genom åren. Den första utgåvan var ett maskinskrivet nyhetsblad på några få sidor. Numera trycks tidningen i färg i A4-format och utkomer med tre nummer per år. Tidningen skickas endast ut till klubbens medlemmar och går ej att köpa i lösnummer (för att bli medlem, klicka här). Tidigare räknades även MedlemsMatrikeln som ett nummer av tidningen, varför en del årgångar är numrerade upp till nr 4. Redaktör för tidningen är vår fantastiska Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

Här har vi försökt samla alla gamla omslag vi fortfarande har tillgång till. Har du några vi saknar? Fota av eller allra helst scanna (150 dpi räcker) så platt och reflexfritt som möjligt och skicka till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. Har du ingen egen scanner men kan tänka dig att låna ut dina tidningar ett litet tag går det naturligtvis också bra. Tack för din hjälp!

Här hittar du fler omslag:
Tidningen Hjorthunden 1990-2009
Tidningen Hjorthunden 1974-1989 (kommer snart)

2016 - 2001

omslag saknas.